divendres, 15 d’abril del 2011

Alkaid a Àger.

Aquesta la vaig fer amb l'Edu l'endemà del Díedre Audoubert,ressaca montrebeiana...

Aquí deixo la ressenya que no se perque em vaig motivar a fer en el seu dia. L'he trobat per casa i he aprofitat.

Piada del CAC:
 "El diumenge amb la ressaca montrebeina anem a fer alguna cosa més tranqui per aixó ens decidim per fer la via Alkaid a l'esquerra de la clàssica Redrum.Val a dir que just a l'esquerra de la Redrum hi ha una línia de burins en una mena de díedre que no sabem quina via és peró pot ser una variant d'entrada de la Alkaid.Nosaltres entrem per uns burins més a l'esquerra encara,potser uns vint metres a l'esquerra de la Redrum.Veurem un pitó U calvat en un forat cap avall molt característic que ens orientarà.El segon llarg només hem trobat un clau i la resta totalment equipat sense abusar amb burins sans i algun espit sobretot a les reunions.Equipada per rapelar( preveure algun cordino per abandonar i no se si amb simple arriba ).Roca excel.lent i sobretot molt variada,en 100 metres vora 200 farem:Artificial desplomat,flanqueig alpí,placa tipus Vilanova,bavaresa tipus Estimball i placa tipus Sud del Pedraforca.Hem fet servir:els estreps,unes 14 cintes,un alien gris per estalviar-nos el pas d'hombros de l'entrada i al segon llarg un alien verd i un 0.75 em sembla.
La via no es fa i no se perquè ja que em va semblar curta peró molt i molt bonica.Hi ha la possibilitat de sortir per la Redrum o baixar per la feixa cap a la dreta a trobar la canal de baixada.Nosaltres hem baixat per la feixa,evident amb alguna fita."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada