dilluns, 19 de novembre del 2012

Via del Silenci + Homes i Dones del cap dret ( Serrat de la Corona ).

-Cordades: Manel, Salip, Laia i Busquets.
-Ressenyes:

-Material: Per la Via del Silenci només calen cintes exprés ( si volem enllaçar tirades millor dur-ne algunes de llargues ). Per la Homes i dones del cap dret hem utilitzat el semàfor i joc de Camalots fins al 3.

-Accés: D'Àger agafar la carretera que puja al Coll d'Ares, deixar-la per agafar la pista que porta a la Paret de Catalunya. Al cap d'un quilometre hem d'aparcar. Si pHortem la foto de la via ja es veu des de la pista, és per la zona on hi ha el primer escorranc malparit de la pista per passar.
-Aproximació: Pujem per una zona de dunes àrides amb algunes fites, el tros final el fem per dins del bosc ( pineda sense sotabosc, cómode ), sortim a una tartera ( dreta ) i pujem a una feixa que seguim a l'esquerra. Els primers bolts que trobem són els de la Homes i Dones... i els segons els de la Via del Silenci. A l'esquerra d'aquesta hi ha una altre linea de bolts.

-Via del Silenci: Plaques guapes separades per una zona més callo de feixa. Ben equipada amb parabolts per no passar por ( a l'últim llarg s'ha descalar una miqueta més ), V+ obligat. Hem enllaçat: Ll1+Ll2 i Ll3+Ll4, la primera empalmada sense fregament ( cintes llargues ) i la segona amb massa fregament... A la darrera tirada ens hem embossat i una de les dues cordades ha passat per la via de l'esquerra, semblava de dificultat similar a la Via del Silenci. Una de les dues cordades ha baixat rapelant i ha estat una mala idea...millor baixar caminant: pedres a les feixes.
-Homes i dones...: No te cap llarg de placa tant guapo com els de la via anterior peró és més variada ( fisures i díedres ). La roca és un pèl més dolenta peró es passa bé. 6a obligat.
-Descèns: Caminant a la dreta a buscar una canal-tartera que acaba confluint amb el camí de l'aproximació. Cómode.