diumenge, 9 de desembre del 2012

Trending Topic a la Pala Alta ( Agulla dels Pelats ).

-Cordada: Marc Segarra i Busquets.
-Ressenya:

-Material: Semàfor d'Aliens i joc de Camalots fins al 3.

-Aproximació: Amb aquesta foto la via es troba molt bé, es veu des de l'aparcament. Pujem a la pista i la seguim un tros. De seguida veiem una traça que s'enfila a l'esquerra amb fites i una sageta pintada a l'entrada. La traça ja ens porta fent una U a peu de via. Es veu una gran picada: TT.

-Via: Guapa via!, serà una clàssica. Tots els llargs són guapos, la segona reunió està en un balcó molt xulo i els últims metres de la via són una bavaressa amb canto cinc estrelles. La roca és bona o sanejada i on és més justeta l'aperturista ho ha deixat equipar per no passar gens de por: gràcies Marc i Canito!!!!, no només per la via sinó també per la netejada a la traça de l'aproximació. De grau obligat a mi em va semblar més de V+ que de 6a peró feu-li més cas a la ressenya d'en Segarra que per algo és el pare de la criatura.

-Descèns: Baixem al vessant oposat en una mena de coll i anem a l'esquerra a caçar la traça fitada que ens durà a l'ermita de Montalegre per la que acabem de baixar per la pista a l'aparcament.

1. Hola majo,un gall.
    No cal arrivar a l'ermita, a un centenar de metres en direccio a l'ermita, a ma esquerra, trobareu una fita que du a una canal tartera que ens deixara gaire be al costat del cotxe,es molt mes rapid
    AU BESITOS

2. Merci per la informació!, està molt bruta aquesta canal o te alguna desgrimpada malparida al final? en Segarra em va comentar alguna cosa d'una canal peró no se si era aquesta...
    Salut i escalada!!!!

3. La vam fer ahir junt amb la happy crack, dos viots!
    El descens un cop a dalt anem a la dreta i en 5 min. Tornem a estar a peu d via per un corriol !!