dimecres, 16 de gener del 2013

Nostromo i Aresta Pólux.



-Cordada: Albert Macau, Manel i Busquets.
-Aproximació i Descens: Mireu la piada de la Ying Yang
-Ressenya: La de romanticguerrerblogspot.com. Moltes gràcies Lluís!!!!:






-Material: Estreps, Semàfor d'Aliens i Camalot de l'1. Al primer llarg hi havia un casquillo d'espit, si el volem aprofitar haurem de portar el cargol i la xapa.





-Via: La intenció era fer la Nostromo però a la tercera tirada m'he col.lat, no he vist la reunió de l'esquerra i he pujat fins a dalt de l'aresta. Aquí hem fet reunió i hem anat caminant fins a la Bauma del Montgrós on ens hem encordat i hem grimpat fins a R5. Des d'aquesta reunió hem fet un ràpel a R4, volíem anar fins a R3 peró ho hem vist complicat, o sigui que hem acabat la via des de R4 saltant-nos dos llargs. Per trobar la R3 ( els companys de segon l'han vist ) passada la R2 veurem una alzina a l'esquerra, la reunió queda just passada aquesta alzina. La R2 l'hem montada més abaix d'on toca perquè ens fregava molt la corda.
Els llargs que recorren la canalera negre ens han agradat força i també el mur vertical de la setena tirada. La roca ens ha semblat bona però a la canalera hi ha una miqueta de líquen. V+ obligat i trams de IV+ exposats.

5 comentaris:

  1. No vam posar algun friend més? En Manel al primer llarg? I jo a la canaleta després del ràpel?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no m'equivoco en Manel va posar el Camalot de l'1 a la fissura que hi havia a la primera tirada abans de la reunió. Tu a la tirada que vàres fer de la canaleta vares posar el Camalot de l'1 i l'Alien groc, jo a la meva tirada de canaleta hi vaig possar l'Alien groc.
      Ja l'hi comentaré a en Manel que no m'estigui equivocant? tu recordes posar alguna altre cosa?.
      El que ara afegiré és un caragol i xapa d'espit per si es vol possar a la primera tirada que en Manel va comentar que hi havia un taco d'espit.
      Ara t'envio un correu per lo del cap de setmana.

      Elimina
    2. No ho recordo exàctament, diria que a la tirada de la canaleta vaig posar l'alien vermell, o no. En tot cas tinc apuntat de material semàfor d'aliens i camalot vermell.

      Elimina
  2. Pot ser, si to ho tens apuntat deu ser que si. Ara rectifico la piada.

    ResponElimina
  3. Bones, al primer llarg hem sembla que vaig llaçar un parell de sabines, un merlet i un C1 a la fisura d'abans de la reunió, també recordo que hi havia un taco d'spit pel llarg.
    apali que vagi bé...

    ResponElimina