dimarts, 25 de juny del 2013

Atxís a l'Agulla de la Grip



-Cordada: Parce i Busquets.
-Ressenyes: Nosaltres anàvem amb la guia d'en Brugaroles. A la xarxa podem trobar la d'Escalatroncs i la que ha fet en Lluís.
-Material: Algún tascó,joc friends des de l'Alien verd al Camalot del 3 i una plaqueta recuperable per la R2.
-Aproximació: Anava seguint al col.lega i no m'hi vaig fixar massa, suposo que està ben explicat a l'Escalatroncs


-Via: Nosaltres hem fet R0 en una cómode repissa amb una alzina. La primera tirada te la roca un xic escamosa,aquí és on utlitzarem les peçes groses. En aquest llarg jo m'he ficat per dins la fissura i m'ha costat una mica, en canvi el company ha pujat per fora i ha comentat que es feia molt bé. Les dues primeres tirades es deuen poder enllaçar per metres de corda, fregament i perquè les peçes groses no calen a la segona tirada.A l'inici del segon llarg podem aprofitar un clau de la Metropolis que continua recte pel desplom. Al tercer llarg hem trobat un pitó superat el resalt que domina la reunió, després flanqueijem per la cara Oest gràcies a una fissura. Hi ha un burí que marca el punt on encarar la berruga i deixar la fissura que ratlla la cara Oest. Jo no ho he vist clar i he continuat per la fissura que igualment et deixa al cim.
Via pràcticament desequipada, sobre bona roca ( menys algún tram del Ll1 ) i variada. V obligat i amb factor 2 sortint de la R2.
-Descens: Ràpel d'un sol espit rovellat per la cara Oest, 15 mètres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada