dimarts, 20 d’agost del 2013

Roco Hita Garcia a Patriarques.

-Cordada: Manel i Busquets.
-Material: Nosaltres hem possat molt de ferro i segur que la via es pot fer amb menys coses, concretament algún tascó i friends des de l'Alien negre al Camalot del 3. Doble corda i cintes llargues pel primer llarg.

-Aproximació: Hem de pujar fins al capdamunt de la Canal dels Avellaners. El doble sostre fisurat de la GESAM és una bona referència, ja que es veu des de la canal. Un cop a peu de via veurem el llamp d'estasada que ha fet l'aperturista així com les primeres assegurançes de la via.

-Via: Ens ha agradat molt, amb bons trams de placa i de díedre. La via te una roca excel.lent llevat de la primera tirada. Aquí tot i la bona feina de l'aperturista per netejar-la encara queden coses per baixar i cal anar amb compte. Hem recollit material d'algú que es va retirar a meitat del segón llarg, si el seu propietari ho vol recuperar que digui alguna cosa. Enllaçem les tirades 3 i 4. Grau obligat 6a.

-Descens: Tot i que la via te les reunions senars equipades per rapelar nosaltres ens hem estimat més baixar caminant. Del final de la via desgrimpem a un coll que ens queda a l'esquerra. Girem a la dreta per una vira que va enganxada a la cara oposada a la que hem escalat i per rastres de traça desgrimpem a estones per dins el bosc,fins a una zona boscosa menys dret per on sense problemes arribem al camí de Sant Jeroni. Seguim aquest camí a l'esquerra cap a la Canal dels Avellaners per on retrobem rapidament el peu de via.

Ah!, també hi ha la piada de latribu