dimecres, 9 d’octubre del 2013

Tamariu.

-Cordada: Txus i Busquets.
-Orientació: Sud.
-Accés i Aproximació: Com a la Josep MªMonfort, aquest cop hem seguit el llom fins que s'acaba,igualment un xic embardissat. La Tamariu comença uns cinquanta metres a l'esquerra, en un díedre sota un sostre. Fletxa a l'inici.
-Ressenya: Ens ha anat molt bé aquesta de l'Edunz, merci!.

-Material: Alguns tascons i un joc de friends des de l'Alien verd al Camalot del 3. També hem fet servir un extraplà curt per treure pèndol al segon de cordada a l'inici del flanqueig del primer llarg ( IV+/V ). El Camalot del 4 entra a la quarta tirada peró no l'hem possat.

-Dificultat Obligada: V+/A1. Si voleu fer la quarta tirada en A1 agafeu el Camalot del 4.
-Via: Te un quart llarg especialment bonic, la resta te algun tram interessant però també alguns trams herbosos i de mala roca. En general ens ha agradat. Tot i estar pràcticament desequipada la via es va seguint molt bé. Al flanqueig de la primera tirada ens ha semblat que és més fàcil fer-lo al principi per sota i no pujar de bones a primeres a la feixeta.

-Descens: Carenegem a la dreta i trobarem dues canals fitades per baixar. La primera requereix alguna desgrimpada o ràpel i la segona és de més bon baixar ( recomanable ).

1. La veritat és que els paisatges que ens ofereix Tamariu són espectaculars... Perfectes per als amants de l'escalada!!

2. Hola!,la via es diu Tamariu però no està al poble de Tamariu sinó a la Serra de Sant Joan a l'Alt Urgell. Saps si a Tamariu o a prop hi ha algun lloc on escalar?.