dimecres, 30 d’abril del 2014

Los Reyes del Mambo.

-Cordada: Macau i Busquets.
-Accés: Àger seguir la carretera cap al Coll d'Ares. Una mica abans d'arribar al coll prendre una pista a la dreta en direcció a Colobó. La pista passa per sota de les parets, aparquem més o menys a la vertical de la via. Amb la foto de la ressenya veurem la via perfectament des de la pista.
-Ressenya: Nosaltres no la teniem però aquesta d'en Joan Asín està molt bé.

-Material: La via està totalment equipada amb burins ben conservats, bons pitons i un parell d'espits per reunió.Només hem posat un Alien gris al primer llarg i un Alien verd per treure pèndol a l'entrada de R2, aquest darrer no serveix de res hi ha que hi ha una sabina a sota que fa la mateixa funció.

-Via: Te bona roca i algun passatge prou maco. Al segon llarg convé flanquejar clarament a la dreta un cop xapada una escàrpia amb anella, la segona reunió queda just damunt d'aquesta escàrpia però és més fàcil arribar-hi així.
Sembla ser que per entrar a la tercera role ha saltat un burí, no crec que aixó hagi canviat massa la dificultat obligada de la via.

-Dificultat obligada: V/A1e.
-Descens: La via acaba en una feixa on podem continuar fins al cim a través d'altres recorreguts o sortir per aquesta feixa fins la canal de baixada que ens retorna sense problemes fins a la pista.