diumenge, 23 d’agost del 2015

Jimmy Jazz al Pedestal del Martell

Guapa via de placa de finura d'agulles, roca molt bona però com que som uns destralers hem fet saltar alguna llastra.  La via és curta i ens ha anat molt bé la ressenya d'en Romanticguerrer per poder-la combinar amb la Lefty en acabar.

-Cordada: Albert Macau i Busquets.
-Accés:Aparcament de Can Massana, situat en un coll a la carretera entre el Bruc i Manresa. Convé no deixar res al cotxe ja que és un lloc típic de robatoris.
-Aproximació: Des de l'aparcament pujem en direcció al refugi d'Agulles ( senyalitzat ). Al cap de mitja hora arribarem al Pas de la Portella, el superem i un cop al coll del damunt hem baixat pel vessant opossat. A partir d'aquí no em foteu cas que anava treient la llengüa per seguir al col.lega que s'ho coneix. Crec que hem anat seguint el camí que va al refugi i en arribar al primer torrent l'hem seguit amunt (Canal del Cirerer). Hem grimpat una llossa tombada i hem sortit del torrent a l'alçada del Dátil, passant per sota de la via El Beicon del Dátil en aquesta agulla. Just a darrera hi ha el Pedestal del Martell, es veuen els bolts de la via des de el terra.

-Orientació: Est. Diria que te ombra a partir de les cinc.
-Material: Totalment equipada amb parabolts, útil l'estrep per trampejar i una vaga merletera. Es veien els casquillos dels espits, no se si ajuden a trampejar.
-Dificultat obligada: 6a/A1e.
-Descens: Per la cara oposada a la que hem pujat, una desgrimpada gens aerèa i ajudats d'un arbre (III).

1. Felicitats ! la Jimmi Jazz és prou potent, una vegada vaig ser a peu de la via i em va semblar estratosfèrica....arribar al primer bolt ja tenia el seu què hehehe esteu forts!

2. Bones Jaume!,el que està fort és el col.lega que va fer el primer llarg.A mi em va tocar el segón i agafan-me a tot lo que brillava i anar llaçant merlets vaig conseguir arrosegar-me fins al cim...tot i així la vaig trobar molt xula!!.