dimecres, 13 de juliol del 2016

Xemeneia Font Estiu al Gra de Fajol.

Les dues tirades de xemeneia,malgrat algún tram esporàdic d'herba, les he trobat verticals i sostingudes. La part inferior són grades, amb el reequipament sembla que s'han anat a buscar els panys més bonics i la cosa queda una mica més arreglada. Fa uns vint anys la vàrem fer entrant per la variant de la bavaressa que hi ha a l'esquerra,la recordo guapa i de bona roca. Si fem la variant no se com està per anar a buscar la via de nou, igual acabes escalant més herba del compte. Hem recuperat material de retirada en una encigalada de L2,si el propietari vol recuperar-lo que digui alguna cosa. La roca m'ha semblat bona pel tipus de via que és,cal parar-hi atenció però es passa bé.
Accés: Aparcament del refugi d'Ull de Ter, a la carretera de Setcases a l'estació de Vallter 2.000.
Aproximació: Pujem per camí senyalitzat fins al refugi, un cop aquí pujem una mica més i de seguida agafem un corriol en direcció a la paret. Passem un rec, un petit llac i al cap de poc enfilem per una tartera cap a la base de la paret. L'atac està indicat amb una petita sageta i es troba just al final d'una veta blanca.

Orientació: Est.
Material:  Un joc de friends des de l'Alien verd al Camalot del 2. El del 3 entra, mola cintes llargues i corda doble.
Grau Obligat: Segurament amb V/A1 es pugui solucionar.
Descens: Hi ha dues opcions. Seguir carena avall i anar a enganxar el coll entre els dos cims del Gra de Fajol. Des d'aquest punt baixem per tartera, podent passar pel peu de via, fins a les proximitats del refugi. L'altre opció de baixada potser sigui un pèl més llarg però també més còmode i consisteix en assolir el cim del Gra de Fajol i baixar a l'esquerra cap al Coll de la Marrana on el G.R. ens retornarà a l'aparcament.

1. Bones. No.se.si.el.material.serà el.meu. Vam.baixar de retirada. d un 8ntent hivernal a la.Ice fajol. Ens va pillar el.temps.i una baixada considerable.de.la.temperatura a mig mur superior. i vam.rapel.lar improvitzant per.la.paret.
    A la.feixa vaig deixar cordino.i.moscata.de.seguro.gran
    Enmig dek.pedestal. mes o.menys al.llarg.2 o.3 de.la.via que heu fet, dos.claus baga i moscata..o.tres.claus,no.se...i.a.la.R1 un o.dos claus i pont de.roca amb maillon...
    Podeu escriure a orioliceci@hotmail.com, soc,el,tranki de,celiavern!

2. Enviam un guatsap al 630 915 250 i t'explico. Sinó et faig un mail però igual trigo uns dies.