dimecres, 18 d’octubre del 2017

Ressenyes de Llo.







El lloc és força guapo,amb el Cadí mirant de reüll i les vies també estan força bé.La roca és quarzita(m'ha semblat com pissarra/gneis) i l'escalada l'he trobada una mica monótona i física:bloquejar fort d'una bona regleta per trincar-ne una altre. Com a escola és molt més gran i amb vies més llargues que el sectoret que hi ha a Olopte.

Diria que hi podem trobar totes les orientacions i les vies estan equipades amb parabolts i químics.


Acceso en Coche: Partiendo desde Puigcerda tenemos que cruzar la frontera a Francia en direccion Bourg-Madame, cuando llegamos aquí cruzamos todo el pueblo y tomaremos la   N-116 direccion Perpiñan, Sallagouse (unos 11km). A mitad de este ultimo pueblo encontraremos la señal que nos desviara a Llo por la D-33, Continuaremos esta carretera que nos llevara en dirección Eyne, hasta que lleguemos a una señal en la que nos pone Les Hauts de Llo la cual nos conducirá pasando por debajo de  una pequeña torre que se divisa en lo alto del pueblo, al sitio donde aparcaremos. Un pequeño aparcamiento donde sale una pista de tierra ascendente...

A droite le cable

Aproximación: tomamos la pista que sale desde el sitio donde aparcamos y en unos 15 minutos de fuerta subida llegamos al punto mas alto de la misma en el cual nos encontraremos con un cartel informativo y un "hito" situado a mano derecha, en este punto sale un pequeño sendero descentente que en 2 min nos llevara a nuestro destino!!!!

Le séchoir.
Quarantaine Rugissante

Au centre le cable

Sector CENC: 




 







Sector Tob Tob et Piranha


SECTOR SOUS LA TOUR

Croquis general:


7 comentaris:

  1. Bones! La informació i les imatges són teves? Almenys podries posar la font i enllaçar les webs d'on ho has tret. Salut!

    ResponElimina
  2. Ostia m'ho dec haver deixat,ho miro i ho poso.
    Gràcies!

    ResponElimina
  3. Ara ho he mirat i són d'una gueb escrita en francès.Els hi vaig enviar un mail demanant permís fa cosa d'un mes i encara no m'han contestat.Sospito que el meu poc domini de la llengua gala en pot ser el motiu.
    La pàgina en qüestió es diu lloclimb,quan pugui ho afegeixo a la piada.
    Gràcies de nou!

    ResponElimina
  4. Sí, jo també ho vaig trobar allà. No em referia tant a que els demanessis permís, sinó més aviat que en citessis la font, simplement, enllaçant amb links al web original. Jo ho faig així, perquè d'aquesta manera, a més de citar l'autor, la gent pot anar a la font original si vol més informació o la original. Salut i roca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostia molt bona idea aixó d'enllaçar amb la gueb original,a veure si hi penso i ho faig!.
      També tens un blog?,quin és?

      Elimina
  5. Sí, també tinc un bloc, d'esportiva i via llarga, si el vols visitar: https://fanaticlimb.blogspot.com.es/
    :) Salut i roca!

    ResponElimina