divendres, 16 de febrer del 2018

Mil.lenium al Serrat dels Monjos.

Segons els entesos és de les vies més rodones dels Monjos.La veritat és que en general ens ha agradat força amb un penúltim llarg boníssim.L'escalada és sostinguda malgrat algún tram més fàcil però sense arribar mai al punt d'haver de caminar.La roca bona i a trams concrets sanejada.

-Accés: Aparcament de la Salut a Collbató.
-Aproximació: Des de l'aparcament de les Coves del Salnitre pugem les escales i just abans de la Cova deixem les escales a l'esquerra i prenem un camí que baixa fins la base del Serrat de les Garrigoses. Seguim per sota d'aquesta paret i arribem a sota del Serrat dels Monjos. Seguim el camí creuant la paret. La via està al començament de la paret,a uns cent metres del torrent que separa les Garrigoses dels Monjos. Amb la fotografia del croquis es distingeix la via des del camí.

-Orientació: Sud.
-Grau obligat: 6a.
-Material: Un joc de tascons i un de friends des de l'Alien verd al Camalot del 2.

-Descens: Hem de seguir pujant uns metres i després flanquejar per la carena cap a l’est fins que trobem una instal·lació de ràpel. Fem aquest ràpel (45 metres) i prenem un corriol més definit que ens deixarà a una segona instal·lació, des d’on farem un segon ràpel (45 metres) que ens deixa al camí.
-Restriccions: Escalada prohibida entre l'1 de Març i l'1 de Juliol.

1. Con la de matojos y feichas que se ven en la pared como va a ser guapa la via?
    El yoyas.

2. No se,a mi em va molar i crec que aquesta no creua cap feixa destacable.
    Salut i rostolls!!.

3. En aquest blog ultimament reparteixen galetes a diestro i siniestro.. Aniol.

4. Collons amb la panxa que cardo només falta que em donin galetes..