dimecres, 18 d’abril del 2018

Pat Gàrret al Dispensari.

L'hem trobat força ben parida encara que amb una mica d'herba,si es fes més això milloraria.La reunió del cim queda força a la dreta.
 -Accés: Carretera C-13 entre Balaguer i Tremp, cal anar al municipi de Camarasa. Si venim des de Balaguer hem de creuar el poble ( font al costat de la carretera ) i abans de pasar un pont girar a la dreta en driecció a l'embassament de Camarasa, deixant la C-13. Ara seguim una carretera més petita i que mor a l'embassament. Podem estacionar a l'embassament o una miqueta abans, a l'alçada del corriol que puja al Puro. No tapeu l'entrada del camí!.
 -Aproximació: Des de la carretera hi ha un corriol que puja directe a la base del puro en un parell de minuts.Situats en aquest punt flanquejem cap a l'esquerra per terreny prou estassat fins que localitzem el peu de via: PG picat i bolts visibles.

-Material:Nosaltres només hem fet servir cintes exprés.
-Orientació: Oest,ombra fins les 4 aproximadament.
-Grau obligat: Teóricament V+ però al segón llarg m'ha semblat que era 6a,anava de segón.
-Descens: Nosaltres hem baixat amb 2 ràpels:R3-R1 (55) i R1+terra (20).Roles anelles podem deixar cordino cim per no risar la corda.Millor parar a R2 per evitar enganxades.