dimecres, 9 de maig del 2018

Xemeneia Gutierrez Ruiz al Dispensari.

Ens ha agradat força malgrat tenir algún tram un xic herbós.Bastant variada amb placa,bavaressa,xemeneia i desplomet. Hi ha un tram curt de la xemenèia que és força estret i on ens pot molestar la motxilla,no és agónic perquè és curt. Els espits força ben conservats.

-Accés: Carretera C-13 entre Balaguer i Tremp, cal anar al municipi de Camarasa. Si venim des de Balaguer hem de creuar el poble ( font al costat de la carretera ) i abans de pasar un pont girar a la dreta en driecció a l'embassament de Camarasa, deixant la C-13. Ara seguim una carretera més petita i que mor a l'embassament. Podem estacionar a l'embassament o una miqueta abans, a l'alçada del corriol que puja al Puro. No tapeu l'entrada del camí!.
 -Aproximació: Des de la carretera hi ha un corriol que puja directe a la base del puro en un parell de minuts.Situats en aquest punt flanquejem a l'esquerra per terreny prou estassat fins al peu de la Pat Garret i després ve la  Xemeneia Gutíerrez Ruiz. Placa amb espits visibles.

Orientació: Oest,ombra fins les quatre.
Material: Joc de tascons i de friends des de l'Alien groc al Camalot del 3.
Grau obligat: V+.
Descens: Nosaltres hem baixat a peu i ha sigut bastant incómode degut que el terreny està ben embardissat.Hem fet un petit tram de canal en diagonal a la dreta,després hem grimpat un tram de roca fins a un parabolt,aquí ens hem desencordat.Després hem pujat i un tram amb tendència a l'esquerra fins que hem vist una pilona,darrera la pilona hi ha el camí que si seguim a l'esquerra ens retorna a l'aparcament passant pel pont penjanat.
Crec que deu ser millor rapelar la via.
Ressenyes: El Visas i Aberronchos...gràcies!.

Als primers mètres de la via.